یاد

کاش میرفت ز یادم یادت بعد از ان نیمه شب بارانی/ کاش میمرد دو چشم سر من تا نروید به دلم عرفانی/ کاش میگفت دلم اهسته با زبانی که نرنجد خامی /

 گر که دل با دل او یابد جوش تا قیامت تو در این زندانی/ کاش میرفت ز این دل احساس تا بیاید سخن رندانی /کاش میگفت دمی بر من عقل که در این ره به ترکستانی/ کاش میدید تو چشم من این/عاقبت. کار شده مستانی/ کاش می گشت دو پایم بی جان تا نگردد پی هر خوبانی/ کاش میگفت زبان دل من  عهد خوبان نبود پیمانی....

نظرات 6 + ارسال نظر
Shayan یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

خیلی قشنگ بود. ممنون از نویسنده ی بسیار فعال وب. واقعا خسته نباشید.

مرسی خیلی ممنون که نظر های امید بخش میذارید و از اینکه وقت میذارید و میخونید ممنونم

fahim یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

مریم جوووووون ممنون از این که شعر میذاری آخه نویسنده های دیگه که میونه ی خوبی با شعر ندارن!!!!!!!!!!

مرسی فهیمه جان .البته باید بگم مطالب دوستان هم بعضیاش واقعا جالبه

مهسا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلی رمانتیک بود واقعا خسته نباشی....

متشکر عزیزم

سحر چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

دست گلت مرسی مریم جون !!!!!!!

خواهش میکنم سحر جونم

farhad چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

خوب بود
ممنون

خواهش میشود

شیما جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://nursing89bojnord.blogsky.com

کاش میرفت ز یادم یادت بعد از اینکه هرچی نظر واست گذاشتم ؛یه بارم به وبمون سر نزدی!!!!
متنت خیلی خوشگل بود گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد