فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد

ده ماه گریه کردم در حسرت محرم    

هر چند که پر گناهم دلخوش به این دو ماهم

 

امام حسین 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
امین دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://stnkums89.blogsky.com

ایام پرباری و معنویی داشته باشید

ممنونم امین جان

فاطمه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://mamay90.blogsky.com

سلام امیدوارم دراین ایام باعزاداری پر بارتون به دعاهاتون برسید

برای شما هم دعا میکنم که واحداتونو پاس کنید
مخسی

زهرا(اتاق عمل۸۹) دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
منم این ایام رو به همه تسلیت میگم و امیدوارم بتونیم نهایت بهره مندی رو از این ماه عزیز داشته باشیم

ان شاالله
ممنون که نظر گذاشتید

فرناز دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
سلام.
منم ایام سوگواری سالار شهیدان رو به همه تسلیت میگم.امیدوارم این محرم زمانی برای شروع خودسازی برای همه باشه و بعد محرم همه چی یادمون نره وهمه زمان ها رو محرم ببینیم.

انشاالله
مخسی

[ بدون نام ] دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

یادم رفت بگم کی هستم.
فرناز هستم/یه ترم بالایی.براتون آرزوی موفقیت دارم.

فرناز خانوم نمی خواد بگه تو چه رشته ای به مقام ترم بالایی رسیده؟
منم واسه شما بهترین آرزوهارو دارم

فرزانه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://mamay90.blogsky.com

منم همچنین
چون دیدم حرفا تکراری میشه دیگه ننوشتم


از محرم شدو دلها شکست / از غم زینب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد / از عطش خاک کمرها شکست





السلام علیک یا اباعبدالله

سلام
لطف کردی که نظر گذاشتی
ممنون

سامیتا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.serahi90.blogfa.com

کاش می شد قلب ما از یاس بود
تک تک گلبرگ آن احساس بود
پاک و سبز و ساده و بی ادعا
کاش می شد بهتر از الماس بود////

کاش!!!!!!!!!!!!

mostafa سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

دمت گرم فرهاد.امیدوارم در این شبهاماراهم فراموش نکنی.التماس دعا

محتاجه به دعام
یا علی

محسن سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

دستت درد نکنه فرهاد جون که با گذاشتن این مطلب +تصاویر از عزاداری حسینی به وبلاگی ها هم شور حال حسینی دادی( برات ارزو می کنم همیشه تو زندگیت موفق وموید باشی)

شما لطف داری عزیزم
منم بهترین آرزوها رو واست دارم
ممنون

سحر سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://WWW.MAMAY90.BLOGSKY.COM

سلام .
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله/این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله/ یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است/این زن صدایش آشناست؛ای وای من این زینب است.

تو این روزا برای منم دعا کنید. یا علی

علیک سلام
قشنگ بود
همه محتاج دعاییم تا شاید گناهامون بخشیده بشه
در پناه حق

fahim یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

ممنون ازاینکه بااین تصویر قشنگ فضای وب رو معنوی کردین...

سلام
بای بای

... جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

بابا خر خون
مدیر وبلاگ و انقد کم پیدا؟

۳۸ یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

یااباصالح مددی مولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد