نمی خواهم بمیرم

...

فضا خاموش و درگاه قضا دور است

زمین کر آسمان کور است

نمی خواهم بمیرم با که باید گفت؟

مراد از زنده ماندن امتداد خورد و خوابم نیست

هوای همنشینی با گل و سازو شرابم نیست

جهان بیمار و رنجور است

دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیست

اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نمیخواهم بمیرم تا محبت را به انسان ها بیاموزم

بمانم تا عدالت را بر افروزم بیفروزم

نمی خواهم بمیرم ای خدا!

                                   ای آسمان

                                                    ای شب

نمی خواهم نمی خواهم نمی خواهم

                                       مگر زور است.

نظرات 5 + ارسال نظر
Yosefkhani چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

نمی خواهم بمیرم ، با که باید گفت ؟
کجا باید صدا سر داد ؟

شعر زیبای فریدون مشیری مثل همیشه دوسش دارم به خصوص وقتی میگه :

بدین افسون گری وحشی نگاهی
مزن بر چهره رنگ بی گناهی

حتما شعر «شجاع» مشیری رو بخون بلکه ...
.
.
.





سحر پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

اشعار اقای مشیری طبق معمول زیبان...
ممنون

sona0(بهداشت عمومی89) چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.phealth1389.blogfa.com

سلام واقعا یاد اوری مرگم دردناکه و خیلی وحشت اور
لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنین و نظرتونو بگین ممنون

myaghoobi چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام چه عجب بالاخره یه نفر پیدا شد مطلب بذاره!!!!!!!!!!!!!!!!!
دو روزی را که بر بالین این بیمار باید زیست

اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد