خیلی با حاله ضد حال از این بدتر نمیشه!!!

دخترجوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چندماهه به آرژانتین منتقل شد. پس از دوماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون: 

ای عزیز، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که دراین مدت ده بار به توخیانت کرده ام !!! ومی دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم. من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست
باعشق : روبرت

دخترجوان رنجیـده خاطرازرفتارمرد، ازهمه همکاران ودوستانش می خواهدکه عکسی ازنامزد، برادر، پسرعمو، پسردایی ... خودشان به اوقرض بدهند وهمه آن عکس ها راکه کلی بودند باعکس روبرت، نامزد بی وفایش، دریک پاکت گذاشته وهمراه با یادداشتی برایش پست می کند، به این مضمون:

روبرت عزیز، مراببخش، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم، لطفاً عکس خودت راازمیان عکسهای توی پاکت جداکن وبقیه رابه من برگردان!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

آفرین به دختره یعنی واقعا به این میگن حالگیری...
مرسی فهیم جان که همیشه مطالبت تکه

مخسی ممنونم نظر لطفتونه

myaghoobi پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

مرسییییییییییییییی زیبا بود

خوااااااااااااهش می کنم مریم جووون

shayan یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

جاللللللللللللللب بود.
ولی چرا همه اینقد کشششششششششششش مدین کلماتو؟

حالا شمام که بدتون نیومده و از این تکنیک استفاده می کنین دیگه

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

چه دختر بی سلیقه ای هستی تو!!!
این چه فونتیه ؟!
اصلا ادم دلش نمیخواد بخونه

علی رونالدو شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://azadie.blogfa.com

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه غش کردم پسره چه حالی شده اون وقت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد